INFORMACJE
o ogłoszonym przetargu nieograniczonym
Zarząd Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. gen. J. Hallera 13, 07-410 Ostrołęka, informuje, że ogłoszony został przetarg nieograniczony, na podstawie §4 obowiązującego w Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Regulaminu wyboru: I. Wykonawców robót budowlanych i usług, II. Dostawców materiałów i sprzętu z przeznaczeniem na roboty budowlano – remontowe i inne, realizowane w ramach wykonawstwa własnego przez Zakład Remontowo – Budowlany i podmioty gospodarcze – finansowane ze środków własnych OSM”, na zadanie remontowe, pn.:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie – demontażu dźwigów osobowych, dostawie i montażu nowych dźwigów osobowych elektrycznych wraz z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego na ich eksploatację oraz prowadzenie konserwacji bieżącego utrzymania i serwisu w okresie i po okresie gwarancji i rękojmi, w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w zasobach Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej, przy ulicy 11 listopada 2, kl. II i ul. Goworowska 13 kl. II
Szczegółowy zakres robót ujęty został w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
Szczegółowy zakres robót ujęty został w ROZDZIALE II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opis przedmiotu zamówienia.
Oferta winna zawierać dokumenty wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W przypadku zainteresowania, udostępnienie Oferentom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odbywać się będzie w n/w sposób:
- odbiór osobisty (na nośniku elektronicznym) w siedzibie Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. gen. J. Hallera 13, pok. nr 14, tel. 29/7666381 w. 34 – w dni powszednie, w godz. od 9:00 do 14:00;
- poprzez wysłanie na wskazany przez Oferenta adres e-mail – na pisemny wniosek Oferenta skierowany na adres: sekretariat@osm-ostroleka.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać w Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. gen. J. Hallera 13, pok. nr 14, tel. 29/7666381 w. 34 – w dni powszednie, w godz. od 9:00 do 14:00.
Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2025 r.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego wskazany w SIWZ, przed terminem składania ofert, tj. przed 12.03.2025 r., godz. 12:00 , przy czym za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa, 07-410 Ostrołęka, ul. Gen. J. Hallera 13, Sekretariat.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin składania ofert upływa: 12 marca 2025 r., godz. 12:00.
Zamawiający otworzy oferty w ciągu 7 dni roboczych, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do: unieważnienia przetargu bez podania przyczyny oraz do prowadzenia dodatkowych negocjacji, w tym negocjacji ceny.
ZARZĄD OSTROŁĘCKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ