eBOK
Informacje
Szanowni Państwo,
Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa uprzejmie informuje, że od 14 stycznia 2019 r. uruchomiła system eBOK, tj. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
System eBOK jest dedykowany dla osób fizycznych lub prawnych posiadających tytuł prawny do lokalu w zasobach Spółdzielni.
Jest to bezpłatne i bezpieczne narzędzie, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu i czasie, z urządzeń mających dostęp do internetu.
Zakres informacji, jakie można uzyskać w eBOK:
- saldo rozliczeń łączne dla wszystkich posiadanych lokali w zasobach Spółdzielni, jak również dla każdego lokalu oddzielnie,
- składniki miesięcznego wymiaru opłat wraz z obowiązującymi stawkami,
- naliczenia miesięcznych opłat za lokale, rozliczenia mediów (gaz, zimna i ciepła woda, centralne ogrzewanie) oraz opłaty dokonane na konto Spółdzielni,
- stany wodomierzy (liczników) zimnej i ciepłej wody na dzień odczytu (ostatni dzień kwartału) oraz zużycie wody za okresy kwartalne.
Regulamin elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępny jest na stronie internetowej Spółdzielni w zakładce Regulaminy oraz na końcu niniejszej informacji.
REJESTRACJA KROK PO KROKU:
Krok 1
Po zapoznaniu się z w/w Regulaminem, należy wypełnić Formularz Zgłoszeniowy eBOK, który do wydruku jest zamieszczony poniżej, natomiast w formie papierowej dostępny jest w:
- Biurze Zarządu przy ul.gen.J.Hallera 13 (w pokojach nr 6, 9,17,18)
- Administracji osiedla nr 1 przy ul.gen.J.Hallera 13A
- Administracji osiedla nr 2 przy ul.H.Sienkiewicza 3
Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć osobiście – w Biurze Zarządu lub w Administracjach Osiedli – okazując dokument stwierdzający tożsamość posiadacza tytułu prawnego do lokalu.
Krok 2
Na wskazany w formularzu adres email ? maksymalnie w terminie 2 tygodni od daty jego złożenia ? zostanie przesłany login i hasło do pierwszego logowania.
Krok 3
Wejdź na stronę główną www.osm-ostroleka.pl na zakładkę eBOK i zaloguj się do systemu wpisując otrzymany login i hasło.
ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z SYSTEMU eBOK
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu
29 766 63 81 wew. 27, 32, w godz. 7 – 15 lub na adres email: ebok@osm-ostroleka.pl
System BOK
Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa uprzejmie informuje, że od 14 stycznia 2019 r. uruchomiła system eBOK, tj. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Aktualności
W tym dziale będziemy zamieszczać informacje o nadchodzących i najświeższych wydarzeniach w Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej
Przetargi
Dział, w którym zamieszczać będziemy informacje i regulaminy związane z przetargami odbywającym się w Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej.