INFORMACJA O OGŁOSZONYM PRZETARGU
Zarząd Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej informuje, że został ogłoszony przetarg /zapytanie ofertowe/, na podstawie § 5 obowiązującego w Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Regulaminu Wyboru: I. Wykonawców robót budowlanych i usług, II. Dostawców materiałów i sprzętu z przeznaczeniem na roboty budowlano-remontowe i inne, realizowane w ramach wykonawstwa własnego przez zakład Remontowo-Budowlany i podmioty gospodarcze – finansowane ze środków własnych OSM” na n/w roboty:
Remont/wymiana instalacji elektrycznej w korytarzach piwnic i pomieszczeniach wspólnych w 4 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobie Ostrołęckiej Spółdzielni Mieszkaniowej:
- ul. gen. J. Hallera 18,
- ul. 11 Listopada 10;
- ul. 11 Listopada 10A;
- ul. gen. I. Prądzyńskiego 17.
Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2022 r.
Zaproszenie do złożenia oferty skierowano do 4 Wykonawców, świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności, usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Termin składania ofert upływa: 17 sierpienia 2022 roku, do godz. 14:00.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do:
- unieważnienia przetargu bez podania przyczyny,
- odrzucenia ofert bez podania przyczyny,
- swobodnego wyboru oferty,
- prowadzenia dodatkowych negocjacji, w tym negocjacji ceny.
ZARZĄD OSTROŁĘCKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ